preskoči na sadržaj
Sigurnosne mjere od 7. siječnja 2025.

Poštovani,

od 7. siječnja 2025. g. zaključavat će se ulazna vrata u školu. Vrata će biti otvorena ujutro, od 7:30 do 8 sati te od 14 do 14:15. U tom vremenu ulaz/izlaz učenika i djelatnika nadgledat će pomoćno i tehničko osoblje. Pomoćni ulaz bit će stalno zatvoren i mogu ga koristiti samo pomoćnici u nastavi. 

Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.

Molimo sve druge dionike i stranke da ne dolaze u školu bez prethodne najave.

U prilogu je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama (MZOM, 2. 1.2025.)

Priloženi dokumenti:
Protokol-za-O-i-SS-ver-2-1-2025.pdf

.

75 GODINA EKONOMSKE ŠKOLE PULA

-drugo nadopunjeno izdanje

LINK NA MONOGRAFIJU

Poštovani,

namjeravamo tiskati drugo dopunjeno izdanje Monografije. Nadopunili smo ga novim tekstovima i intervjuima koji se poglavito odnose na proteklo petogodišnje razdoblje. Ažurirali smo i ispravili popise učenika i djelatnika.

Ponuda tvrtke PRINTIM iz Pule, za tiskanje, je oko 50 € (Monografija ima 467 stranica, tisak bi bio u boji, meki uvez).

Ovim putem, pozivamo zainteresirane, da uplatom većom od 100 €, postanu sponzori tiskanja Monografije. U sklopu Monografije objavit ćemo i popis sponzora, te naknadno uručiti zahvalnicu i svakom sponzoru dati jedan primjerak Monografije.

Drugi način da pomognete u tiskanju Monografije  je da uplatite 50 €. U tom slučaju nećete biti na popisu sponzora, ali ćete dobiti primjerak Monografije.

Molimo zainteresirane da navedene iznose uplate do 20. prosinca 2024. Monografiju ćemo tiskati u siječnju 2025. godine.

Digitalni primjerak Monografije dostupan je na poveznici (internetska stranica Ekonomske škole Pula).

 

Podaci za uplatu:

Žiro-račun: HR7624070001118014671

Poziv na broj: HR00 6631

 

Uredništvo

Vijesti

tvit tvit

Tweetokracija – naučite kako koristiti Twitter u marketingu, poslovanju i prodaji

 KONFERENCIJA , klikni na::


Tweetokracija (www.tweetokracija.com/konferencija), prva konferencija i radionica za profesionalno korištenje društvene mreže Twitter (www.twitter.com) održat će se po treći put u Zagrebu, u Poslovnom centru VMD, 18. i 19. studenog.

Dobro došli na Tweetokraciju! Prva konferencija ove vrste u regiji bavit će se strategijama korištenja najbrže društvene mreže na svijetu u marketingu i poslovanju, kroz uspješne primjere brendova poput Kolektive, Bon bona i WTFJeansa.

Najbrža društvena mreža na svijetu, Twitter, nastavlja svoj rast od 1.300 posto iz 2009. (po istraživanju analitičke kuće Nielsen) i osvaja regionalne tvrtke koje se žele obratiti regionalnim tviterašima.

Oni su po nedavnom istraživanju (http://www.netokracija.com/twitter-hrvatska-srbija-4006) pokazani kao fakultetski obrazovani pojedinci koji obožavaju svoje pametne telefone i laptope – korisnici kojima se brojni brendovi žele obratiti.

Vodeći hrvatski brendovi već su na Twitteru
Brendovi poput Tportala, T-Mobilea, T-Coma, HBO, Iskona i NoveTV, koji su sudjelovali na prvoj i drugoj Tweetokraciji, već su koriste Twitter u svom poslovanju i komunikaciji. Jasmina Branilović iz Allianz Directa izjavila je o Tweetokraciji: "Ako vam netko može otkriti tajne Twittera to su Ivan i Peđa! Oni su odličan duo koji će vam pokazati kako Twitter može biti jako dobar kanal korporativne komunikacije ako poštujete Twitter pravila…"

Iako novinari, marketinški i PR stručnjaci, menadžeri i blogeri polako uče kako koristiti Twitter pravilno, tehničko znanje nije dovoljno za konkurentno iskorištavanje novih medija, posebice Twittera.

Brojni marketinški stručnjaci padaju u zamku, shvaćajući Twitter tek kao još jedan komunikacijski kanal. Za razliku od Facebooka drugih društvenih mreža, Twitter je vrlo specifičan. Znate li što je to RT ili što je #prvasmjena?

Stručni predavači, profesionalni tviteraši
U Tweetokraciju će vas uvesti Ivan Brezak Brkan, strateg za nove medije tvrtki poput Microsoft Hrvatska i Bon bona, urednik specijaliziranog internetskog magazina Netokracija; te Peđa Pušelja, internet poduzetnik iz Francuske i jedan od najpopularnijih blogera u našoj regiji te osnivač WTFJeansa. Uz njih pojavit će se cijeli niz regionalnih stručnjaka, koji su radili za tvrtke poput Coca Cole te Nescafea…

Na Tweetokraciju se možete kao korisnik servisa MojPosao prijaviti uz 15 posto popusta, koristeći promotivni kod “mojposao” pri prijavi na www.tweetokracija.com/konferencija

Program Tweetokracije

Tweetokracija će vam u dva dana predstaviti kako pristupiti društvenoj mreži Twitter kroz ugodna i jasna predavanja, a u pauzama ćete se imati prilike odmoriti uz kavu te ukusne ručkove.

Konferencija kao uvod u Twitter, 18. studenog 2010.

09:00 – 09:30 PRIJAVA
09:30 – 10:00 DOBRODOŠLICA
10:00 – 10:45

Zašto Twitter?

Zašto uopće koristiti Twitter kao komunacijski kanal? Koje su prednosti Twittera nad drugim društvenim mrežama u komunikaciji s korisnicima i kupcima…

11:00 – 11:45

Kako se pojaviti na Twitteru kao brend

Dolazak brendova i tvrtki na Twitter najčešće je izazov za sve one koji su navikli na druge oblike marketinške komunacije. No, zato postoje pravi načini kako brend predstaviti na Twitteru i uvesti na najbržu društvenu mrežu na svijetu…

11:45 – 12:00 KAVA
12:00 – 12:45

Twitter za medije – gost predavač Nebojša Grbačić, Globus i Jutarnji list

Mediji imaju jedistvene prednosti prilikom korištenja Twittera u promociji vlastitih sadržaja, ali i praćenju svojih čitatelja te tema koje ih zanimaju.

12:45 – 13:30 RUČAK
13:30 – 14:15

Komunikacija 24/7/365, gost predavač Nikola Krajačić, Acumen Connect

Dok nitko ne očekuje da se na telefon javite u ponoć, tviteraši očekuju da im ujutro poželite dobro jutro. Kako se prilagoditi uvjetima koje Twitter nameće i iskoristiti ih u svoju korist…

14:15 – 15:00

Izazovi brendova na Twitteru – gost predavač Luka Sučić, Jasno & Glasno

Dovesti brend na Twitter često predstavlja organizacijske izazove te novi način razmišljanja prilikom sudjelovanja na timelineu. Uključite sve marketinške napore na Twitter!

15:00 – 15:15 KAVA
15:15 – 16:00

Twitter u regiji – gost predavač Nebojša Radović

Twitter je popularan ne samo u Hrvatskoj, već i u regiji. Za razliku od drugih društvenih mreža, tviteraši prate i brendove i susjednih zemalja. Što to znači za Vas i Vaš brend?

16:00 – 16:15 ZATVARANJE

Radionica za potpuno snalaženje na Twitteru, 19. studenog 2010.

09:00 – 09:30 PRIJAVA
09:30 – 10:00 DOBRODOŠLICA
10:00 – 10:45

Otvaranje i priprema Twitter profila

Otvorite i pripremite Twitter profil svog brenda na pravi način, kako biste već u početku zainteresirali korisnike te privukli kupce.

11:00 – 11:45

Osnove pravilnog korištenja Twittera

Znate li što je RT ili zašto ne smijete PISATI VELIKIM slovima na Twitteru? Više uskličnika na kraju rečenice neće vam dovesti više pažnje već će otjerati korisnike. Zašto? Doznajte

11:45 – 12:00 KAVA
12:00 – 12:45

Multimedija – slike, video i sve ostalo…

Iako je 140 znakova osnova korištenja Twittera, uključivanje slikovnih te video sadržaja ne samo da je moguće, već je i višestruko korisno za Vas i Vaš brend.

12:45 – 13:30 RUČAK
13:30 – 14:15

Umjetnost tvitanja

Nemojte se naći u situaciji u kojoj ne znate što tvitati ili kako reagirati na nečije pitanje? Je li korisnik ozbiljan ili se šali? Trebate li reagirati ili možda čak ignorirati?

14:15 – 15:00

Osluškivanje i krizna komunikacija

Velika prednost Twittera je što možete pratiti sva spominjanja Vašeg brenda te svih ključnih riječi koje Vas zanimaju, poput riječi vezanih za određenu industriju ili Vašu konkurenciju.

15:00 – 15:15 KAVA
15:15 – 16:00

Primjena Twittera u prodaji i promociji

Znate tvitati. No, kako prodati i promovirati na Twitteru? Budite dovoljno suptilni da Vas korisnici zavole, a dovoljno izravni da imate učinka u tviteraškoj kampanji…

16:00 – 16:15 ZATVARANJE

Preneseno sa: http://www.moj-posao.net/jseeker_wiki.php?wikiName=Tweetokracija3



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sonja Bulešić Milić   datum: 25. 10. 2010.

TEME ZA ZAVRŠNI RAD
OGLASI ZA POSAO

Oglase  za posao pogledajte na kartici UČENIČKI SERVIS

http://ss-ekonomska-pu.skole.hr/ucenicki_servis

Kalendar šk.god. 2024./2025.

Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2024./2025. 


Odluka o izmjenama Odluke o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2024./2025. (NN 88/2024)

Izvor slike: https://www.srednja.hr/novosti/skolski-kalendar-s-praznicima-za-2024-2025-skolsku-godinu/

  • Praznici u 2024./2025. raspoređeni na sljedeći način:

  • prvi dio zimskih praznika počinje 23. prosinca 2024. godine i traje do 6. siječnja 2025. godine, s tim da nastava počinje 7. siječnja 2025. godine
  • drugi dio zimskih praznika počinje 24. veljače 2025. godine i završava 28. veljače 2025. godine, s tim da nastava počinje 3. ožujka 2025. godine
  • proljetni praznici počinju 17. travnja 2025. godine i završavaju 21. travnja 2025. godine, s tim da nastava počinje 22. travnja 2025. godine
  • ljetni praznici počinju 16. lipnja

Izvor: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2024_05_55_968.html
           https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/full/2024_07_88_1540.html

Album

Popis postojećih albuma:


Naziv albuma
Kreirao
Datum


Sonja Bulešić Milić
30. 4. 2018. 09:22
Sonja Bulešić Milić
17. 4. 2018. 12:18
Sonja Bulešić Milić
17. 4. 2018. 11:48
Sonja Bulešić Milić
26. 3. 2018. 14:44
Sonja Bulešić Milić
19. 3. 2018. 12:04
Sonja Bulešić Milić
15. 2. 2018. 16:13


Izjava o privatnosti

Ekonomska škola Pula poštuje privatnost posjetitelja ovog weba, te će sve prikupljene podatke prilikom ispunjavanja obrazaca koristiti isključivo u svrhe autentifikacije korisnika, analize i statistike. Ekonomska škola Pula ni u kojem trenutku neće podatke o korisnicima i posjetiteljima weba ponuditi trećim stranama kao relevantne podatke.

Ekonomska škola Pula ne snosi odgovornost za eventualnu štetu na računalu nastalu preuzimanjem datoteka s ovog weba ili s internetskih stranica do kojih čitatelji dođu putem poveznica s ovog weba.

Sve promjene politike privatnosti bit će pravodobno objavljene na ovoj stranici ili učinjene dostupnima korisnicima na neki drugi prikladan način.

Izjava o pristupačnosti
POPIS

PRONAĐI SE!

POPIS UČENIKA 1948.-2020.

Za pretragu kliknite na sličicu iznad 


PROGRAM

PROGRAM ZA IZRADU TJEDNIH I GODIŠNJIH ZADUŽENJA

LINK


Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Korisne poveznice

Stručni časopisi

Dnevni tisak
 • Glas Istre


Vrijeme

UPISI NA VISOKA UČILIŠTA

informacije u vezi s upisima na visoka učilišta

LINK: www.studij.hr

 

 


Državna matura


Anketa (mala)
Posjetitelji weba, vi ste...








Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 1233734
Danas: 38

Upitnik

Koliko znaš o zdravoj prehrani provjeri OVDJE wink


Tražilica




preskoči na navigaciju