Poštovani,
od 7. siječnja 2025. g. zaključavat će se ulazna vrata u školu. Vrata će biti otvorena ujutro, od 7:30 do 8 sati te od 14 do 14:15. U tom vremenu ulaz/izlaz učenika i djelatnika nadgledat će pomoćno i tehničko osoblje. Pomoćni ulaz bit će stalno zatvoren i mogu ga koristiti samo pomoćnici u nastavi.
Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.
Molimo sve druge dionike i stranke da ne dolaze u školu bez prethodne najave.
U prilogu je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama (MZOM, 2. 1.2025.)
Poštovani,
namjeravamo tiskati drugo dopunjeno izdanje Monografije. Nadopunili smo ga novim tekstovima i intervjuima koji se poglavito odnose na proteklo petogodišnje razdoblje. Ažurirali smo i ispravili popise učenika i djelatnika.
Ponuda tvrtke PRINTIM iz Pule, za tiskanje, je oko 50 € (Monografija ima 467 stranica, tisak bi bio u boji, meki uvez).
Ovim putem, pozivamo zainteresirane, da uplatom većom od 100 €, postanu sponzori tiskanja Monografije. U sklopu Monografije objavit ćemo i popis sponzora, te naknadno uručiti zahvalnicu i svakom sponzoru dati jedan primjerak Monografije.
Drugi način da pomognete u tiskanju Monografije je da uplatite 50 €. U tom slučaju nećete biti na popisu sponzora, ali ćete dobiti primjerak Monografije.
Molimo zainteresirane da navedene iznose uplate do 20. prosinca 2024. Monografiju ćemo tiskati u siječnju 2025. godine.
Digitalni primjerak Monografije dostupan je na poveznici (internetska stranica Ekonomske škole Pula).
Podaci za uplatu:
Žiro-račun: HR7624070001118014671
Poziv na broj: HR00 6631
Uredništvo
tvit tvit
KONFERENCIJA , klikni na::
Tweetokracija (www.tweetokracija.com/konferencija), prva konferencija i radionica za profesionalno korištenje društvene mreže Twitter (www.twitter.com) održat će se po treći put u Zagrebu, u Poslovnom centru VMD, 18. i 19. studenog.
Prva konferencija ove vrste u regiji bavit će se strategijama korištenja najbrže društvene mreže na svijetu u marketingu i poslovanju, kroz uspješne primjere brendova poput Kolektive, Bon bona i WTFJeansa.
Najbrža društvena mreža na svijetu, Twitter, nastavlja svoj rast od 1.300 posto iz 2009. (po istraživanju analitičke kuće Nielsen) i osvaja regionalne tvrtke koje se žele obratiti regionalnim tviterašima.
Oni su po nedavnom istraživanju (http://www.netokracija.com/twitter-hrvatska-srbija-4006) pokazani kao fakultetski obrazovani pojedinci koji obožavaju svoje pametne telefone i laptope – korisnici kojima se brojni brendovi žele obratiti.
Vodeći hrvatski brendovi već su na Twitteru
Brendovi poput Tportala, T-Mobilea, T-Coma, HBO, Iskona i NoveTV, koji su sudjelovali na prvoj i drugoj Tweetokraciji, već su koriste Twitter u svom poslovanju i komunikaciji. Jasmina Branilović iz Allianz Directa izjavila je o Tweetokraciji: "Ako vam netko može otkriti tajne Twittera to su Ivan i Peđa! Oni su odličan duo koji će vam pokazati kako Twitter može biti jako dobar kanal korporativne komunikacije ako poštujete Twitter pravila…"
Iako novinari, marketinški i PR stručnjaci, menadžeri i blogeri polako uče kako koristiti Twitter pravilno, tehničko znanje nije dovoljno za konkurentno iskorištavanje novih medija, posebice Twittera.
Brojni marketinški stručnjaci padaju u zamku, shvaćajući Twitter tek kao još jedan komunikacijski kanal. Za razliku od Facebooka drugih društvenih mreža, Twitter je vrlo specifičan. Znate li što je to RT ili što je #prvasmjena?
Stručni predavači, profesionalni tviteraši
U Tweetokraciju će vas uvesti Ivan Brezak Brkan, strateg za nove medije tvrtki poput Microsoft Hrvatska i Bon bona, urednik specijaliziranog internetskog magazina Netokracija; te Peđa Pušelja, internet poduzetnik iz Francuske i jedan od najpopularnijih blogera u našoj regiji te osnivač WTFJeansa. Uz njih pojavit će se cijeli niz regionalnih stručnjaka, koji su radili za tvrtke poput Coca Cole te Nescafea…
Na Tweetokraciju se možete kao korisnik servisa MojPosao prijaviti uz 15 posto popusta, koristeći promotivni kod “mojposao” pri prijavi na www.tweetokracija.com/konferencija
Tweetokracija će vam u dva dana predstaviti kako pristupiti društvenoj mreži Twitter kroz ugodna i jasna predavanja, a u pauzama ćete se imati prilike odmoriti uz kavu te ukusne ručkove.
09:00 – 09:30 | PRIJAVA |
---|---|
09:30 – 10:00 | DOBRODOŠLICA |
10:00 – 10:45 |
Zašto Twitter?Zašto uopće koristiti Twitter kao komunacijski kanal? Koje su prednosti Twittera nad drugim društvenim mrežama u komunikaciji s korisnicima i kupcima… |
11:00 – 11:45 |
Kako se pojaviti na Twitteru kao brendDolazak brendova i tvrtki na Twitter najčešće je izazov za sve one koji su navikli na druge oblike marketinške komunacije. No, zato postoje pravi načini kako brend predstaviti na Twitteru i uvesti na najbržu društvenu mrežu na svijetu… |
11:45 – 12:00 | KAVA |
12:00 – 12:45 |
Twitter za medije – gost predavač Nebojša Grbačić, Globus i Jutarnji listMediji imaju jedistvene prednosti prilikom korištenja Twittera u promociji vlastitih sadržaja, ali i praćenju svojih čitatelja te tema koje ih zanimaju. |
12:45 – 13:30 | RUČAK |
13:30 – 14:15 |
Komunikacija 24/7/365, gost predavač Nikola Krajačić, Acumen ConnectDok nitko ne očekuje da se na telefon javite u ponoć, tviteraši očekuju da im ujutro poželite dobro jutro. Kako se prilagoditi uvjetima koje Twitter nameće i iskoristiti ih u svoju korist… |
14:15 – 15:00 |
Izazovi brendova na Twitteru – gost predavač Luka Sučić, Jasno & GlasnoDovesti brend na Twitter često predstavlja organizacijske izazove te novi način razmišljanja prilikom sudjelovanja na timelineu. Uključite sve marketinške napore na Twitter! |
15:00 – 15:15 | KAVA |
15:15 – 16:00 |
Twitter u regiji – gost predavač Nebojša RadovićTwitter je popularan ne samo u Hrvatskoj, već i u regiji. Za razliku od drugih društvenih mreža, tviteraši prate i brendove i susjednih zemalja. Što to znači za Vas i Vaš brend? |
16:00 – 16:15 | ZATVARANJE |
09:00 – 09:30 | PRIJAVA |
---|---|
09:30 – 10:00 | DOBRODOŠLICA |
10:00 – 10:45 |
Otvaranje i priprema Twitter profilaOtvorite i pripremite Twitter profil svog brenda na pravi način, kako biste već u početku zainteresirali korisnike te privukli kupce. |
11:00 – 11:45 |
Osnove pravilnog korištenja TwitteraZnate li što je RT ili zašto ne smijete PISATI VELIKIM slovima na Twitteru? Više uskličnika na kraju rečenice neće vam dovesti više pažnje već će otjerati korisnike. Zašto? Doznajte… |
11:45 – 12:00 | KAVA |
12:00 – 12:45 |
Multimedija – slike, video i sve ostalo…Iako je 140 znakova osnova korištenja Twittera, uključivanje slikovnih te video sadržaja ne samo da je moguće, već je i višestruko korisno za Vas i Vaš brend. |
12:45 – 13:30 | RUČAK |
13:30 – 14:15 |
Umjetnost tvitanjaNemojte se naći u situaciji u kojoj ne znate što tvitati ili kako reagirati na nečije pitanje? Je li korisnik ozbiljan ili se šali? Trebate li reagirati ili možda čak ignorirati? |
14:15 – 15:00 |
Osluškivanje i krizna komunikacijaVelika prednost Twittera je što možete pratiti sva spominjanja Vašeg brenda te svih ključnih riječi koje Vas zanimaju, poput riječi vezanih za određenu industriju ili Vašu konkurenciju. |
15:00 – 15:15 | KAVA |
15:15 – 16:00 |
Primjena Twittera u prodaji i promocijiZnate tvitati. No, kako prodati i promovirati na Twitteru? Budite dovoljno suptilni da Vas korisnici zavole, a dovoljno izravni da imate učinka u tviteraškoj kampanji… |
16:00 – 16:15 | ZATVARANJE |
Preneseno sa: http://www.moj-posao.net/jseeker_wiki.php?wikiName=Tweetokracija3
Oglase za posao pogledajte na kartici UČENIČKI SERVIS
http://ss-ekonomska-pu.skole.hr/ucenicki_servis
Izvor slike: https://www.srednja.hr/novosti/skolski-kalendar-s-praznicima-za-2024-2025-skolsku-godinu/
Praznici u 2024./2025. raspoređeni na sljedeći način:
Izvor: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2024_05_55_968.html
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/full/2024_07_88_1540.html
Ekonomska škola Pula poštuje privatnost posjetitelja ovog weba, te će sve prikupljene podatke prilikom ispunjavanja obrazaca koristiti isključivo u svrhe autentifikacije korisnika, analize i statistike. Ekonomska škola Pula ni u kojem trenutku neće podatke o korisnicima i posjetiteljima weba ponuditi trećim stranama kao relevantne podatke.
Ekonomska škola Pula ne snosi odgovornost za eventualnu štetu na računalu nastalu preuzimanjem datoteka s ovog weba ili s internetskih stranica do kojih čitatelji dođu putem poveznica s ovog weba.
Sve promjene politike privatnosti bit će pravodobno objavljene na ovoj stranici ili učinjene dostupnima korisnicima na neki drugi prikladan način.
Korisne poveznice |
• Postani student |
• Moja matura |
• NCVVO |
• Portal skole.hr |
• ISTRAPEDIA |
• ONLINE Enciklopedija |
• INTERSTENO |
• Suradnici u učenju |
• Pravobranitelj za dj... |
• Medijska pismenost |
Stručni časopisi |
Dnevni tisak |