preskoči na sadržaj
Sigurnosne mjere od 7. siječnja 2025.

Poštovani,

od 7. siječnja 2025. g. zaključavat će se ulazna vrata u školu. Vrata će biti otvorena ujutro, od 7:30 do 8 sati te od 14 do 14:15. U tom vremenu ulaz/izlaz učenika i djelatnika nadgledat će pomoćno i tehničko osoblje. Pomoćni ulaz bit će stalno zatvoren i mogu ga koristiti samo pomoćnici u nastavi. 

Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.

Molimo sve druge dionike i stranke da ne dolaze u školu bez prethodne najave.

U prilogu je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama (MZOM, 2. 1.2025.)

Priloženi dokumenti:
Protokol-za-O-i-SS-ver-2-1-2025.pdf

.

75 GODINA EKONOMSKE ŠKOLE PULA

-drugo nadopunjeno izdanje

LINK NA MONOGRAFIJU

Poštovani,

namjeravamo tiskati drugo dopunjeno izdanje Monografije. Nadopunili smo ga novim tekstovima i intervjuima koji se poglavito odnose na proteklo petogodišnje razdoblje. Ažurirali smo i ispravili popise učenika i djelatnika.

Ponuda tvrtke PRINTIM iz Pule, za tiskanje, je oko 50 € (Monografija ima 467 stranica, tisak bi bio u boji, meki uvez).

Ovim putem, pozivamo zainteresirane, da uplatom većom od 100 €, postanu sponzori tiskanja Monografije. U sklopu Monografije objavit ćemo i popis sponzora, te naknadno uručiti zahvalnicu i svakom sponzoru dati jedan primjerak Monografije.

Drugi način da pomognete u tiskanju Monografije  je da uplatite 50 €. U tom slučaju nećete biti na popisu sponzora, ali ćete dobiti primjerak Monografije.

Molimo zainteresirane da navedene iznose uplate do 20. prosinca 2024. Monografiju ćemo tiskati u siječnju 2025. godine.

Digitalni primjerak Monografije dostupan je na poveznici (internetska stranica Ekonomske škole Pula).

 

Podaci za uplatu:

Žiro-račun: HR7624070001118014671

Poziv na broj: HR00 6631

 

Uredništvo

Vijesti

NATJEČAJ ZA IMENOVANJE RAVNATELJA/ICE

Temeljem Odluke školskog odbora, KLASA: 003-07/20-01/12, URBROJ: 2168-18/10-20-3 od 21. listopada 2020. godine, raspisan je natječaj za imenovanje ravnatelja/ice koji je objavljen u Narodnim novinama broj 118/20 i na mrežnim stranicama škole dana 28. listopada 2020. godine. 

Tekst natječaja možete pogledati OVDJE.  

 


REPUBLIKA HRVATSKA
ISTARSKA ŽUPANIJA
EKONOMSKA ŠKOLA PULA
52100 Pula


KLASA: 003-07/20-01/12
URBROJ: 2168-18/10-20-4
U Puli, 21. listopada 2020.


Na temelju članaka 40. i 41. Zakona o ustanovama ("Narodne novine" broj 76/93, 29/97, 47/99, 35/08,127/19), članka 126. i 127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ("Narodne novine" broj 87/08, 86/09, 92/10,105/10, 90/11, 5/12,16/12, 86/12, 94/13,136/14 -RUSRH,152/14, 7/17, 68/18, 98/19, 64/20) i članka 105. Statuta, školski odbor Ekonomske škole

Pula raspisuje
 

NATJEČAJ
za imenovanje ravnatelja/ice

Za ravnatelja/icu može biti imenovana osoba koja ispunjava sljedeće nužne uvjete:

 

  1. ima završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu nastavnika ili stručnog suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja, a koji može biti:
  1. sveučilišni diplomski studij ili
  2. integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili
  3. specijalistički diplomski stručni studij
  4. položen stručni ispit za učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika, osim u slučaju iz članka 157. stavka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
  1. uvjete propisani člankom 106. Zakona odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
  2. najmanje osam (8) godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet (5) godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama.

 

Dodatne kompetencije koje se vrednuju u postupku imenovanja ravnatelja Škole su poznavanje stranog jezika, osnovne digitalne vještine i iskustvo rada na projektima.


Za kandidate za koje je utvrđena ispunjenost natječajnih uvjeta Školski odbor provodi vrednovanje dodatnih kompetencija.

 

Ravnatelj/ica se imenuje na pet godina.

Uz pisanu prijavu na natječaj kandidati su obvezni priložiti u izvorniku ili ovjerenoj preslici sljedeću dokumentaciju:

  • životopis,
  • dokaz o državljanstvu,
  • dokaz o stečenoj stručnoj spremi,
  • dokaz o stečenim pedagoškim kompetencijama (za kandidate koji su obvezni steći pedagoške kompetencije),
  • dokaz o položenom stručnom ispitu ili dokaz da je kandidat oslobođen od obveze polaganja stručnog ispita,
  • uvjerenje poslodavca o radnom iskustvu i vrsti poslova u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet (5) godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama,
  • potvrdu o stažu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje,
  • dokaz da se u trenutku podnošenja prijave na natječaj protiv kandidata ne vodi kazneni postupak za kaznena djela iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi izdan u vrijeme trajanja natječaja,
  • program rada za mandatno razdoblje,
  • dokaze o dodatnim kompetencijama koje se vrednuju, ukoliko ih ima.

 

Dodatne kompetencije za ravnatelja/icu dokazuju se sljedećom dokumentacijom:

  1. poznavanje stranog jezika:
  • diploma ili druga javna isprava o završenom studiju engleskog jezika,
  • potvrda, uvjerenje ili drugom isprava o stupnju poznavanja engleskog jezika prema razinama Zajedničkog europskog referentnog okvira, izdanom od ovlaštene ustanove ili pravne osobe za edukaciju stranog jezika (A1,A2, B1, B2, C1, C2 stupanj)
  1. osnovne digitalne vještine:
  • diploma ili druga isprava o završenom studiju iz polja Informacijskih i komunikacijskih znanosti
  • uvjerenje ili druga javna isprava o stjecanju digitalnih vještina, izdana od ovlaštene ustanove ili pravne osobe za edukaciju u području informacijskih znanosti (osnovni i napredni stupanj ECDL)
  1. iskustvo rada na projektima:
  • potvrda, uvjerenje ili druga isprava o radu na projektu.

 

Svi dokazi o dodatnim kompetencijama dostavljaju se u izvorniku ili ovjerenoj preslici.

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti sukladno članku 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (Narodne novine broj 121/17, 98/19), članku 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94,108/95,108/96, 82/01, 103/03, 148/13 i 98/19), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13,152/14 , 39/18, 32/20) dužne su u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i uz prijavu priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu, a imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
 

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s čankom 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ("Narodne novine" broj 121/17) uz prijavu na natječaj dužne su priložiti, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta i sve dokaze propisane člankom 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji, a koji su objavljeni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

https://branitelji.gov.hr/UserDocsImages/NG/12%20Prosinac/Zapo%C5%A1ljavanje/Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf


Kandidati/kinje prijavom na natječaj daju suglasnost za obradu osobnih podataka navedenih na svim dostavljenim prilozima odnosno ispravama za potrebe provedbe postupka sukladno odredbama Opće uredbe o zaštiti podataka (EU) 2016/679 i Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka (NN 42/18).

Na natječaj se mogu ravnopravno javiti osobe oba spola.
Rok za podnošenje prijava kandidata je osam (8) dana od objave natječaja.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.

 

Prijave na natječaj s potrebnom dokumentacijom i dokazima o ispunjavanju uvjeta iz natječaja dostavljaju se na adresu:

Ekonomska škola Pula

Kovačićeva 3

52100 Pula
s obveznom naznakom na prednjoj strani zatvorene omotnice „Za natječaj za izbor ravnatelja -ne otvarati".
 

O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od četrdeset i pet dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 
Predsjednica školskog odbora

Lorena Žufić, prof.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Iva Crnobori   datum: 28. 10. 2020.

TEME ZA ZAVRŠNI RAD
OGLASI ZA POSAO

Oglase  za posao pogledajte na kartici UČENIČKI SERVIS

http://ss-ekonomska-pu.skole.hr/ucenicki_servis

Kalendar šk.god. 2024./2025.

Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2024./2025. 


Odluka o izmjenama Odluke o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2024./2025. (NN 88/2024)

Izvor slike: https://www.srednja.hr/novosti/skolski-kalendar-s-praznicima-za-2024-2025-skolsku-godinu/

  • Praznici u 2024./2025. raspoređeni na sljedeći način:

  • prvi dio zimskih praznika počinje 23. prosinca 2024. godine i traje do 6. siječnja 2025. godine, s tim da nastava počinje 7. siječnja 2025. godine
  • drugi dio zimskih praznika počinje 24. veljače 2025. godine i završava 28. veljače 2025. godine, s tim da nastava počinje 3. ožujka 2025. godine
  • proljetni praznici počinju 17. travnja 2025. godine i završavaju 21. travnja 2025. godine, s tim da nastava počinje 22. travnja 2025. godine
  • ljetni praznici počinju 16. lipnja

Izvor: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2024_05_55_968.html
           https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/full/2024_07_88_1540.html

Album

Popis postojećih albuma:


Naziv albuma
Kreirao
Datum


Sonja Bulešić Milić
30. 4. 2018. 09:22
Sonja Bulešić Milić
17. 4. 2018. 12:18
Sonja Bulešić Milić
17. 4. 2018. 11:48
Sonja Bulešić Milić
26. 3. 2018. 14:44
Sonja Bulešić Milić
19. 3. 2018. 12:04
Sonja Bulešić Milić
15. 2. 2018. 16:13


Izjava o privatnosti

Ekonomska škola Pula poštuje privatnost posjetitelja ovog weba, te će sve prikupljene podatke prilikom ispunjavanja obrazaca koristiti isključivo u svrhe autentifikacije korisnika, analize i statistike. Ekonomska škola Pula ni u kojem trenutku neće podatke o korisnicima i posjetiteljima weba ponuditi trećim stranama kao relevantne podatke.

Ekonomska škola Pula ne snosi odgovornost za eventualnu štetu na računalu nastalu preuzimanjem datoteka s ovog weba ili s internetskih stranica do kojih čitatelji dođu putem poveznica s ovog weba.

Sve promjene politike privatnosti bit će pravodobno objavljene na ovoj stranici ili učinjene dostupnima korisnicima na neki drugi prikladan način.

Izjava o pristupačnosti
POPIS

PRONAĐI SE!

POPIS UČENIKA 1948.-2020.

Za pretragu kliknite na sličicu iznad 


PROGRAM

PROGRAM ZA IZRADU TJEDNIH I GODIŠNJIH ZADUŽENJA

LINK


Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Korisne poveznice

Stručni časopisi

Dnevni tisak
 • Glas Istre


Vrijeme

UPISI NA VISOKA UČILIŠTA

informacije u vezi s upisima na visoka učilišta

LINK: www.studij.hr

 

 


Državna matura


Anketa (mala)
Posjetitelji weba, vi ste...








Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 1233734
Danas: 38

Upitnik

Koliko znaš o zdravoj prehrani provjeri OVDJE wink


Tražilica




preskoči na navigaciju