preskoči na sadržaj
ULAZ U ŠKOLU OD UTORKA 16.11.2021.

OBAVIJEST!

Od utorka 16. 11. 2021. svi djelatnici prilikom ulaska u prostor škole moraju imati valjanu COVID potvrdu ili drugu odgovarajuću potvrdu, prema Odluci u prilogu. Odluka se ne odnosi na učenike škole.

Obavijest

VAŽNA OBAVIJEST ZA RODITELJE I OSTALE POSJETITELJE!

ULAZAK U ŠKOLU OD 16.11.2021. GODINE 

Poštovani roditelji te ostali posjetitelji Ekonomske škole Pula,

sukladno Odluci o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, službenika i namještenika u javnim službama, službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te zaposlenika trgovačkih društava i ustanova, od utorka, 16. studenog 2021. godine za ulazak u službene prostorije Ekonomske škole Pula potrebno je predočenje EU digitalne COVID potvrde ili drugog odgovarajućeg dokaza o cijepljenju, preboljenju odnosno testiranju.

Drugi odgovarajući dokazi navedi su u Odluci o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, službenika i namještenika u javnim službama, službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te zaposlenika trgovačkih društava i ustanova.

Mole se roditelji i ostali posjetitelji da, ukoliko je moguće, najave svoj dolazak u školu te da pri ulasku u školu daju na uvid COVID potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o cijepljenju, preboljenju odnosno testiranju.

Preporuča se komunikacija u što većoj mjeri putem elektroničke pošte:

 email ekonomska-skola-pula@pu.t-com.hr

email ured@ss-ekonomska-pu.skole.hr

 

Prilog: 

Odluka o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, službenika i namještenika u javnim službama, službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te zaposlenika trgovačkih društava i ustanova

VAŽNE INFORMACIJE, COVID-19

V A Ž N O !

Upute Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo

1.  Upute za sprječavanje i suzbijanje epidemije bolesti COVID- 19. u šk.god. 2021./2022. (HZJZ, 26.8.2021.)                              Dokument     
2. Postupak kod jednog učenika oboljelog od COVID-19 koji je bio na nastavi u vrijeme zaraznosti (HZJZ, 25.9.2021.) Dokument
3. Dobrovoljno cijepljenje djece protiv COVID-19 u dobi 12 i više godina. (HZJZ, 27.9.2021.) Dokument
4

Postupanje s oboljelima, bliskim kontaktima oboljelih i prekid izolacije i karantetne- Objedinjene revidirane preporuke o prioritetima za testiranje na SARS-CoV-2, postupanju s kontaktima, završetku izolacije i karantene/samoizolacije s osvrtom na osobe koje su preboljele COVID-19 ili su cijepljene (HZJZ, 27.9.2021.)

Dokument
5.

Postupanje s oboljelima, bliskim kontaktima oboljelih i prekid izolacije i karantene (Jasnije tumačenje vezano uz učenike) Objedinjene revidirane preporuke o prioritetima za testiranje na SARS-CoV-2, postupanju s kontaktima, završetku izolacije i karantene/samoizolacije s osvrtom na osobe koje su preboljele COVID-19 ili su cijepljene (HZJZ, 1.10.2021.)

Dokument
Vijesti

8. rujna, Međunarodni dan pismenosti

DEFINICIJA PISMENOSTI za 21. stoljeće:

Pismenost 21. stoljeća (prihvatila i Vlada RH) koje, uz "tradicionalni" pojam pismenosti - vještine pisanja, čitanja i računanja, podrazumijeva i

** osposobljenost za čitanje s razumijevanjem ,
**vještine komuniciranja
, znanje stranih jezika i korištenja suvremene informacijske i komunikacijske tehnologije, koje omogućuju
**kvalitetno razumijevanje prirodnih i društvenih zbivanja
,


** osposobljenost za rješavanje problema
,
**vještine i spremnosti za timski rad
,


**prihvaćanje drugih i drugačijih

** osposobljenost za trajno učenje.


OPOMENA

stranica dnevnika

(Napisala: Anika Rešetar)

Lijepo ponašanje nije samo preduvjet za bolje slaganje sa susjedima, roditeljima i profesorima – obzirnost i susretljivost bitno povećavaju i šanse za zaposlenje te, na kraju krajeva, za sretan i ispunjen život i ljubav, odnosno vizije buduće sreće, mogu cvasti samo ako smo – odvažni

 

Bilo je sunčano prijepodne. Ljudi su od vrućine hodali pomalo bezglavo, već posve iscrpljeni, željno iščekujući prvu jesensku kišu i zahlađenje. I sama sam se nekako vukla, premda inače uživam u ritualu odlaska na tržnicu. U jednom sam se trenutku približila grupici na klupama ispod stabla, gdje se upravo zahuktavala svađa. Dvije mlade djevojke sjedile su na naslone, noge su stavile na dio na kojem se inače sjedi. Stariji penzioner glasno ih je opominjao: „Jesu li vas u školi učili ponašanju?“. Vrtjele su glavama. U očima se iščitavalo čuđenje i podsmijeh, a u starcu je prokljuvalo nezadovoljstvo godinama, osjećaj nepotrebnosti i višak slobodnog vremena. I paljba je počela. Vrijeđao ih je, a one se nisu micale, nisu bježale, nisu ustuknule. Nema potrebe navoditi sve riječi, lako nam je zamisliti ih... Djevojke su se na kraju okrenule i zaključile kako „stari očito ima neki problem“.

Nisam zastala, žustro sam prošla. U prvi mah, priznajem, bila sam na strani penzionera. Boli me što me mlađi guraju u tramvaju, autobusu, na ulici, što nisu naučeni da vide drugog, što su bezobzirni. Kad sam ja odrastala, bilo je drugačije. Ali onda sam se ubrzo sjetila da je i meni bilo fora, tamo negdje u sedmom i osmom razredu, tako sjediti, jer je tada bilo važno samo – biti protiv. No, otada je prošlo već dosta godina, a ja se sve češće uhvatim u situaciji kad se pitam uči li tko djecu i mlade ponašanju? Uči li ih tko uslužnosti, poštivanju starijih, zaštiti nemoćnih, ljubaznosti, susretljivosti? Zgrozilo me, naime, kad sam prije nekoliko godina predavala honorarno na Filozofskom fakultetu i shvatila da me studenti uopće ne doživljavaju na hodniku, i da im se ja mičem u stranu. Kad sam ja studirala, starijim osobama bi se sklanjali, pomažući im da prođu. Prijateljicu, redovnu profesoricu na istom fakultetu, upitala sam što ona čini u tim situacijama. „Glasno viknem: Prolaz! Maknite se u stranu!“. Činilo mi se nevjerojatnim da mora vikati. Ne tugujem ja to nad prošlim vremenima, nego tugujem nad mladima kojima te vještine i vrline nisu usađene u ponašanje.

Zbog čega danas mladi ne trpe da ih se poduči? I onda mnogi zbog toga ne dobiju posao, a roditelji misle da je kriva okolina, društvo... Danas predajem na visokoj poslovnoj školi i studente učim obzirnosti. Uvažavati svijet oko sebe preduvjet je, naime, uspješnog poslovanja. Biti uviđavan znači prepoznati prave prilike. Znači vidjeti. Važna je to osobina jer omogućuje pregled situacije i brzu reakciju, dobre odnose među kolegama, s klijentima. Obzirnost je i odlična baza da se svaki susret pretvori u priliku za razgovor koji može voditi poslovnoj vezi, prijateljstvu ili ljubavi. Isto vrijedi za susretljivost – spremnost na pomoć uz ljubazan osmijeh. A to je baza poslovanja u turizmu, čak ako i ne znate nijednu riječ nekog stranog jezika. A upravo u turizmu rezultira i napojnicom. Primjerice, moja je studentica Samanta uz tri redovne plaće sobarice ljetos zaradila još dvije kroz napojnice! Ona zna: gosti su zahvalni na ugodi i pomoći. Baš sam ponosna na nju!

Moram priznati da sam sebi postavila visok cilj: studentima sam čvrsto obećala da će u startu zarađivati 30% više ako budu obzirni, uljudni i susretljivi, a i kolega će ih uvijek voljeti i cijeniti suradnju s njima. Pa sad uvježbavamo razne situacije i pišemo scenarije koje onda „glumimo“. Nijedna intriga ne može dugoročno pobijediti ljubaznost! Tržište je zasićeno, učim ih, i govorim im da mnogi imaju stručna znanja i vještine, ali da posao dobivaju „oni koji su spremni biti poučeni“. To govori i moja prijateljica, porezna savjetnica s 20 stalnih zaposlenika. Često im, doduše, mora govoriti da „bok“ nije pozdrav koji se koristi za stariju osobu ako vam nije rod. I da klijent očekuje pomoć, jasno i razgovjetno izgovorenu. Pa svoje studente učim odmjereno i razgovijetno govoriti.

Na školi slovim za strogu profesoricu, studenti me u početku smatraju čak i „čudnom“. Stalno ih opominjem: da se usprave, da je držanje važno jer odražava unutrašnji stav, da ne rade grimase i da privatne kretnje ostave za privatne trenutke. Da pozdrave jasno, s blagim smiješkom, i da osobu pritom gledaju u oči. To je vrlo važno za posao. Opominjem ih jer mi je stalo do njih. Želim da budu uspješni u poslu, ali i sretni i ispunjeni kao ljudi.

U tramvaju ponekad promatram majke s nemirnom djecom. Ne, nemoj ovo, sjedni... kao da govore zidu. Jadna učiteljica koja dobije takvo raspušteno dijete. Ima i slabih roditelja koji ne znaju reći „ne“ djetetu i misle da je to ljubav. S takvom se djecom nitko ne igra u vrtiću jer oni žele da je sve „po njihovom“, a bolje ne prolaze ni u školi. Pa umjesto sretnog djeteta – što je, vjerujem, prvotna namjera roditelja – dobiju nesretnog klinca s tikovima. Opomena i disciplina polaze od pretpostavke da postoje vječne istine i pravila ponašanja. I zato, ako ste u dvojbi opomenuti ili ne, učinite to. Kritika je znak ljubavi, znak da vam je stalo do osobe. Ali ne opominjite i ne kritizirajte glasnim i optužujućim tonom, nego blago i mirno. Tad će kritika pasti na plodno tlo. I uroditi plodom ljepšeg suživota!



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Sonja Bulešić Milić   datum: 24. 8. 2012.

Kalendar šk.god. 2021./2022.

Odluka o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2021./2022.

 

  • Jesenski odmor za učenike počinje 2. studenoga 2021 . godine i traje do 3. studenoga 2021. godine, s tim da nastava počinje 4. studenoga 2021. godine.
  • Prvi dio zimskoga odmora (Božićni praznici) za učenike počinje 24. prosinca 2021. godine i traje do 7. siječnja 2022. godine, s tim da nastava počinje 10. siječnja 2022. godine.
  • Drugi dio zimskoga odmora za učenike počinje 21. veljače 2022 . godine i završava 25. veljače 2022. godine, s tim da nastava počinje 28. veljače 2022. godine.
  • Proljetni odmor (Uskrsni praznici) za učenike počinje 14. travnja 2022 . godine i završava 22. travnja 2022. godine, s tim da nastava počinje 25. travnja 2022. godine.

Izvor: https://ucenici.com/kalendar-za-2021-2022-godinu-s-cetiri-kraca-odmora-ucenika/

Album

Popis postojećih albuma:


Naziv albuma
Kreirao
Datum


Sonja Bulešić Milić
30. 4. 2018. 09:22
Sonja Bulešić Milić
17. 4. 2018. 12:18
Sonja Bulešić Milić
17. 4. 2018. 11:48
Sonja Bulešić Milić
26. 3. 2018. 14:44
Sonja Bulešić Milić
19. 3. 2018. 12:04
Sonja Bulešić Milić
15. 2. 2018. 16:13


Izjava o privatnosti

Ekonomska škola Pula poštuje privatnost posjetitelja ovog weba, te će sve prikupljene podatke prilikom ispunjavanja obrazaca koristiti isključivo u svrhe autentifikacije korisnika, analize i statistike. Ekonomska škola Pula ni u kojem trenutku neće podatke o korisnicima i posjetiteljima weba ponuditi trećim stranama kao relevantne podatke.

Ekonomska škola Pula ne snosi odgovornost za eventualnu štetu na računalu nastalu preuzimanjem datoteka s ovog weba ili s internetskih stranica do kojih čitatelji dođu putem poveznica s ovog weba.

Sve promjene politike privatnosti bit će pravodobno objavljene na ovoj stranici ili učinjene dostupnima korisnicima na neki drugi prikladan način.

Izjava o pristupačnosti
POPIS

PRONAĐI SE!

POPIS UČENIKA 1948.-2020.

Za pretragu kliknite na sličicu iznad 


Kalendar
« Siječanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Korisne poveznice

Stručni časopisi

Dnevni tisak
 • Glas Istre


Vrijeme

Anketa (mala)
Posjetitelji weba, vi ste...








Državna matura


Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 1084110
Danas: 3

Upitnik

Koliko znaš o zdravoj prehrani provjeri OVDJE wink


Tražilica




preskoči na navigaciju