2011-02-26 15:14:37
Požurnica i opoziv, primjeri
U online časopisu Tajnica (link je desno pod Korisni linkovi, Stručni časopisi) možete naći i primjere iz Poslovnih komunikacija, primjerice Požurnica i Opoziv narudžbe. Klikni na opširnije!
Cijeli članak (1 PDF stranica) s primjerima Požurnice i Opoziva naći ćete na poveznici:
http://www.poslovni-savjetnik.com/
Autor Željko Franić ih definira ovako:
"U svakodnevnom poslovanju događa se da poslovni partneri zbog različitih poteškoća ne ispune preuzete obveze. Tada se, kako bi se te obveze ispunile, upućuje požurnica ili opoziv."
i još:
POŽURNICA
Požurnica je dokument ili oblik negativne komunikacije kojom se prodavač (dobavljač) ili kupac požuruje da izvrši dogovorene obveze ili nalog, koje proizlaze iz prethodno sklopljenog ugovora ili narudžbe.
RAZLIKUJEMO DVIJE VRSTE POŽURNICA I TO:
- požurnica kupca,
- požurnica prodava-a.
OPOZIV
Poslovna informacija kojom poslovni partner opoziva, stornira ili poništava ponudu, narudžbu, ugovor ili neki drugi nalog naziva se opoziv.
Opoziv se može obaviti poslovnom komunikacijom, faksom i e – mailom, a može ga uputiti bilo koja strana u partnerskom odnosu. Razlozi opoziva mogu biti različiti, a neki od njih mogu biti:
- promjena tržišnih uvjeta,
- rasprodane zalihe,
- nepoštovanje rokova isporuke,
- previsoka cijena i loša kvaliteta robe i sl.
|