2010-10-25 16:15:00

tvit tvit

Tweetokracija – naučite kako koristiti Twitter u marketingu, poslovanju i prodaji

 KONFERENCIJA , klikni na::

Tweetokracija (www.tweetokracija.com/konferencija), prva konferencija i radionica za profesionalno korištenje društvene mreže Twitter (www.twitter.com) održat će se po treći put u Zagrebu, u Poslovnom centru VMD, 18. i 19. studenog.

Prva konferencija ove vrste u regiji bavit će se strategijama korištenja najbrže društvene mreže na svijetu u marketingu i poslovanju, kroz uspješne primjere brendova poput Kolektive, Bon bona i WTFJeansa.

Najbrža društvena mreža na svijetu, Twitter, nastavlja svoj rast od 1.300 posto iz 2009. (po istraživanju analitičke kuće Nielsen) i osvaja regionalne tvrtke koje se žele obratiti regionalnim tviterašima.

Oni su po nedavnom istraživanju (http://www.netokracija.com/twitter-hrvatska-srbija-4006) pokazani kao fakultetski obrazovani pojedinci koji obožavaju svoje pametne telefone i laptope – korisnici kojima se brojni brendovi žele obratiti.

Vodeći hrvatski brendovi već su na Twitteru
Brendovi poput Tportala, T-Mobilea, T-Coma, HBO, Iskona i NoveTV, koji su sudjelovali na prvoj i drugoj Tweetokraciji, već su koriste Twitter u svom poslovanju i komunikaciji. Jasmina Branilović iz Allianz Directa izjavila je o Tweetokraciji: "Ako vam netko može otkriti tajne Twittera to su Ivan i Peđa! Oni su odličan duo koji će vam pokazati kako Twitter može biti jako dobar kanal korporativne komunikacije ako poštujete Twitter pravila…"

Iako novinari, marketinški i PR stručnjaci, menadžeri i blogeri polako uče kako koristiti Twitter pravilno, tehničko znanje nije dovoljno za konkurentno iskorištavanje novih medija, posebice Twittera.

Brojni marketinški stručnjaci padaju u zamku, shvaćajući Twitter tek kao još jedan komunikacijski kanal. Za razliku od Facebooka drugih društvenih mreža, Twitter je vrlo specifičan. Znate li što je to RT ili što je #prvasmjena?

Stručni predavači, profesionalni tviteraši
U Tweetokraciju će vas uvesti Ivan Brezak Brkan, strateg za nove medije tvrtki poput Microsoft Hrvatska i Bon bona, urednik specijaliziranog internetskog magazina Netokracija; te Peđa Pušelja, internet poduzetnik iz Francuske i jedan od najpopularnijih blogera u našoj regiji te osnivač WTFJeansa. Uz njih pojavit će se cijeli niz regionalnih stručnjaka, koji su radili za tvrtke poput Coca Cole te Nescafea…

Na Tweetokraciju se možete kao korisnik servisa MojPosao prijaviti uz 15 posto popusta, koristeći promotivni kod “mojposao” pri prijavi na www.tweetokracija.com/konferencija

Program Tweetokracije

Tweetokracija će vam u dva dana predstaviti kako pristupiti društvenoj mreži Twitter kroz ugodna i jasna predavanja, a u pauzama ćete se imati prilike odmoriti uz kavu te ukusne ručkove.

Konferencija kao uvod u Twitter, 18. studenog 2010. 09:00 – 09:30 PRIJAVA 09:30 – 10:00 DOBRODOŠLICA 10:00 – 10:45 Zašto Twitter?

Zašto uopće koristiti Twitter kao komunacijski kanal? Koje su prednosti Twittera nad drugim društvenim mrežama u komunikaciji s korisnicima i kupcima…

11:00 – 11:45 Kako se pojaviti na Twitteru kao brend

Dolazak brendova i tvrtki na Twitter najčešće je izazov za sve one koji su navikli na druge oblike marketinške komunacije. No, zato postoje pravi načini kako brend predstaviti na Twitteru i uvesti na najbržu društvenu mrežu na svijetu…

11:45 – 12:00 KAVA 12:00 – 12:45 Twitter za medije – gost predavač Nebojša Grbačić, Globus i Jutarnji list

Mediji imaju jedistvene prednosti prilikom korištenja Twittera u promociji vlastitih sadržaja, ali i praćenju svojih čitatelja te tema koje ih zanimaju.

12:45 – 13:30 RUČAK 13:30 – 14:15 Komunikacija 24/7/365, gost predavač Nikola Krajačić, Acumen Connect

Dok nitko ne očekuje da se na telefon javite u ponoć, tviteraši očekuju da im ujutro poželite dobro jutro. Kako se prilagoditi uvjetima koje Twitter nameće i iskoristiti ih u svoju korist…

14:15 – 15:00 Izazovi brendova na Twitteru – gost predavač Luka Sučić, Jasno & Glasno

Dovesti brend na Twitter često predstavlja organizacijske izazove te novi način razmišljanja prilikom sudjelovanja na timelineu. Uključite sve marketinške napore na Twitter!

15:00 – 15:15 KAVA 15:15 – 16:00 Twitter u regiji – gost predavač Nebojša Radović

Twitter je popularan ne samo u Hrvatskoj, već i u regiji. Za razliku od drugih društvenih mreža, tviteraši prate i brendove i susjednih zemalja. Što to znači za Vas i Vaš brend?

16:00 – 16:15 ZATVARANJE Radionica za potpuno snalaženje na Twitteru, 19. studenog 2010. 09:00 – 09:30 PRIJAVA 09:30 – 10:00 DOBRODOŠLICA 10:00 – 10:45 Otvaranje i priprema Twitter profila

Otvorite i pripremite Twitter profil svog brenda na pravi način, kako biste već u početku zainteresirali korisnike te privukli kupce.

11:00 – 11:45 Osnove pravilnog korištenja Twittera

Znate li što je RT ili zašto ne smijete PISATI VELIKIM slovima na Twitteru? Više uskličnika na kraju rečenice neće vam dovesti više pažnje već će otjerati korisnike. Zašto? Doznajte

11:45 – 12:00 KAVA 12:00 – 12:45 Multimedija – slike, video i sve ostalo…

Iako je 140 znakova osnova korištenja Twittera, uključivanje slikovnih te video sadržaja ne samo da je moguće, već je i višestruko korisno za Vas i Vaš brend.

12:45 – 13:30 RUČAK 13:30 – 14:15 Umjetnost tvitanja

Nemojte se naći u situaciji u kojoj ne znate što tvitati ili kako reagirati na nečije pitanje? Je li korisnik ozbiljan ili se šali? Trebate li reagirati ili možda čak ignorirati?

14:15 – 15:00 Osluškivanje i krizna komunikacija

Velika prednost Twittera je što možete pratiti sva spominjanja Vašeg brenda te svih ključnih riječi koje Vas zanimaju, poput riječi vezanih za određenu industriju ili Vašu konkurenciju.

15:00 – 15:15 KAVA 15:15 – 16:00 Primjena Twittera u prodaji i promociji

Znate tvitati. No, kako prodati i promovirati na Twitteru? Budite dovoljno suptilni da Vas korisnici zavole, a dovoljno izravni da imate učinka u tviteraškoj kampanji…

16:00 – 16:15 ZATVARANJE

Preneseno sa: http://www.moj-posao.net/jseeker_wiki.php?wikiName=Tweetokracija3


Ekonomska škola Pula