preskoči na sadržaj
Vijesti

Savjetovalište za prehranu

Savjetovalište za prehranu

Aktivnosti: 

1. Individualan pristup u cilju očuvanja zdravlja i usvajanja zdravih životnih navika
2. Analiza antropometrijskih parametara, analiza nutritivnog statusa, izrada individualnih planova prehrane, edukacija o prehrani, nutritivna prevencija bolesti
3. Edukacija roditelja djece predškolske dobi, djece školske dobi i adolescenata kroz rad savjetovališta, edukacija roditelja po potrebi
4. Grupni rad sa roditeljima, djecom, mladima i studentima
5. Individualno savjetovanje pacijenata s KNB i izrada individualnog plana prehrane – dijetoterapija kod raznih bolesti i stanja
6. Savjetovališni rad sa djecom i mladima koji se bave sportom
7. Savjetovanje i izrada planova prehrane za osobe s posebnim prehrambenim potrebama
8. Individualni i grupni rad s osobama starije životne dobi
9. E-savjetovanje, razvijanje Internet usluge savjetovanja, namijenjeno prvenstveno mladima, ali i svima drugima
10. Suradnja sa zdravstvenim, odgojnim, obrazovnim i sportskim ustanovama te udrugama 

Više saznajte u nastavku. Kliknite na:::

 


pokrenuta je nova aktivnost kao integirana djelatnost Zavoda ZZJZIŽ pokrenuta u siječnju 2017. godine. Savjetovalište za prehranu je jedna od aktivnosti županijskog javnozdravstvenog prioriteta: „Promocija zdravlja, prevencija i rano otkrivanje kroničnih nezaraznih bolesti“. Savjetovalište za prehranu svakodnevno djeluje u Puli u zgradi Zavoda za javno zdravstvo Istarske županije na adresi Nazorova 23.Od siječnja 2018. godine, Savjetovalište za prehranu, barem 2 puta mjesečno, djeluje u popodnevnim satima i u Pazinu (Jurja Dobrile 1), Labinu (Sv. Mikule 2) te Rovinju (D. Pergolis 10), u prostorima Zavoda za javno zdravstvo Istarske županije.

Sve usluge Savjetovališta za prehranu su besplatne. Nije potrebna uputnica.https://www.zzjziz.hr/index.php?id=62



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Melisa Oraščanin   datum: 3. 5. 2019.

Česta pitanja potrošača (ČEP)

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12488 

Npr. 

Kupili ste proizvod, ali vam se ne sviđa. Možete li proizvod bez određenog razloga vratiti trgovcu ili od njega tražiti da ga zamijeni za neki drugi?

 Ukoliko kupljeni proizvod nema materijalnih nedostataka, možete se obratiti trgovcu i zamoliti ga da vam proizvod zamijeni za novi ili vrati novac, ali trgovac to nije dužan učiniti. Zamjena proizvoda zbog toga što se  potrošač predomislio je dobra poslovna praksa trgovca, a ne obveza iz zakona.

 

Marina Konović, 4.c

 

10 najvažnijih prava potrošača

  1. pravo na siguran proizvod i proizvod bez nedostatka
  2. pravo na popravak proizvoda za koji je dano jamstvo
  3. pravo na reklamaciju na materijalni nedostatak proizvoda
  4. pravo na popravak, zamjenu, povrat novca ili sniženje cijene za proizvod s nedostatkom
  5. pravo na podnošenje pisanog prigovora trgovcu, koji je dužan odgovoriti
  6. pravo na potpunu informaciju o proizvodu, cijeni proizvoda/usluge i uvjetima prodaje
  7. pravo na povrat sredstava od trgovca kod kupovine internetom, telefonom i ako potrošač raskida tako sklopljen ugovor
  8. pravo predomisliti se, u propisanom roku
  9. pravo na izvansudsko ili alternativno rješavanje potrošačkog spora
  10. pravo na podnošenje prijave tržišnoj inspekciji nakon što je potrošač iscrpio druge mogućnosti (pisani prigovor, odnosno reklamacija)

objavio: Edi Kalister, 4.c


PRAVO POTROŠAČA

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA na linku.:

https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da

 

SAZNAJTE SVE O: 

1. ZAŠTITI POTROŠAČA
- Informacije o svojim potrošačkim pravima i načinu na koji ih ostvariti možete dobiti od udruga i savjetovališta za zaštitu potrošača

2. PRIJE I NAKON KUPNJE
- Saznajte koja prava imate kao potrošač prije i nakon kupnje, te što učiniti ako su vam ta prava povrijeđena

3. JAVNIM USLUGAMA
- P
rovjerite koja prava imate u odnosu na pružatelje javnih usluga - od obračuna utroška do načina osporavanja računa

Patrick Grabrović, 4.c

15. ožujak - Svjetski dan prava potrošača

https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da - link o Zaštiti potrošača

Svi smo se barem jednom susreli sa problemom preko kupnje internet trgovine. 

"7. Kupili ste proizvod putem interneta ili ste naručili telefonom proizvod koji ste vidjeli na TV prodaji ili u katalogu. Proizvod vam je isporučen ali ne izgleda ili nema karakteristike koje su navedene putem bilo kojeg od ovih ili sličnih sredstva daljinske komunikacije?

? Kada kupujete na daljinu (preko Interneta, kataloga, TV prodaje i sl.) imate pravo bez obrazloženja vratiti proizvod u roku od 7 radnih dana od kada vam je proizvod  isporučen.

 ? Trgovcu trebate uputiti pisanu obavijest o raskidu ugovora i vratiti mu proizvod  o svom trošku, a on vam je dužan  vrati novac najkasnije u roku od 30 dana od primitka obavijesti o raskidu. "

Paola Drandić, 4.c

Static HTML
Raspored
Popis učenika u razredu

Učenici:

Matej Abramović
Nada Berljafa
Aleksandra Čizmić
Paola Drandić
Patrick Grabrović
Dorian Janošić
Edi Kalister
Marina Konović
Dajana Kovačević
Martina Lleshaj
Karin Lušetić
Marta Macan
Tara Maloparac
Melisa Oraščanin
Alen Pervan
Manuel Peteh
Paola Pliško
Petra Raguž
Monika Smoljan
Ria-Rona Šilić
Monika Štangl
Matea Vidović

POPIS

PRONAĐI SE!

POPIS UČENIKA 1948.-2020.

Za pretragu kliknite na sličicu iznad 


PROGRAM

PROGRAM ZA IZRADU TJEDNIH I GODIŠNJIH ZADUŽENJA

LINK


Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Korisni linkovi
Korisne poveznice

Stručni časopisi

Dnevni tisak
 • Glas Istre


Vrijeme

UPISI NA VISOKA UČILIŠTA

informacije u vezi s upisima na visoka učilišta

LINK: www.studij.hr

 

 


Državna matura


Anketa (mala)
Posjetitelji weba, vi ste...








Brojač posjeta
Ispis statistike od 5. 4. 2010.

Ukupno: 1195258
Danas: 6

Upitnik

Koliko znaš o zdravoj prehrani provjeri OVDJE wink


Tražilica






preskoči na navigaciju