Poštovani,
od 7. siječnja 2025. g. zaključavat će se ulazna vrata u školu. Vrata će biti otvorena ujutro, od 7:30 do 8 sati te od 14 do 14:15. U tom vremenu ulaz/izlaz učenika i djelatnika nadgledat će pomoćno i tehničko osoblje. Pomoćni ulaz bit će stalno zatvoren i mogu ga koristiti samo pomoćnici u nastavi.
Tijekom malog odmora učenicima nije dopušteno napuštanje školske ustanove.
Molimo sve druge dionike i stranke da ne dolaze u školu bez prethodne najave.
U prilogu je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama (MZOM, 2. 1.2025.)
Poštovani,
namjeravamo tiskati drugo dopunjeno izdanje Monografije. Nadopunili smo ga novim tekstovima i intervjuima koji se poglavito odnose na proteklo petogodišnje razdoblje. Ažurirali smo i ispravili popise učenika i djelatnika.
Ponuda tvrtke PRINTIM iz Pule, za tiskanje, je oko 50 € (Monografija ima 467 stranica, tisak bi bio u boji, meki uvez).
Ovim putem, pozivamo zainteresirane, da uplatom većom od 100 €, postanu sponzori tiskanja Monografije. U sklopu Monografije objavit ćemo i popis sponzora, te naknadno uručiti zahvalnicu i svakom sponzoru dati jedan primjerak Monografije.
Drugi način da pomognete u tiskanju Monografije je da uplatite 50 €. U tom slučaju nećete biti na popisu sponzora, ali ćete dobiti primjerak Monografije.
Molimo zainteresirane da navedene iznose uplate do 20. prosinca 2024. Monografiju ćemo tiskati u siječnju 2025. godine.
Digitalni primjerak Monografije dostupan je na poveznici (internetska stranica Ekonomske škole Pula).
Podaci za uplatu:
Žiro-račun: HR7624070001118014671
Poziv na broj: HR00 6631
Uredništvo
Svjetski dan prava potrošača
15. ožujak
Svjetski dan prava potrošača
"Pravedne digitalne financije"
Svjetski dan prava potrošača svoje temelje ima u „Deklaraciji o osnovnim pravima potrošača“ koju je američki predsjednik John F. Kennedy predložio američkom Kongresu 1962. godine. Predstavljajući Deklaraciju predsjednik Kennedy je kazao i sljedeće:“ Potrošači smo svi mi, uključujući i mene, kao predsjednika SAD-a. Potrošači su najveća gospodarska skupina na koju utječe svaka javna ili privatna gospodarska odluka, ali iako su najveća i najvažnija skupina njihovi glasovi se vrlo često ne čuju. Glas potrošača mora se čuti.“
Svjetski dan prava potrošača prvi put je obilježen 15.03.1983. godine i svake godine Consumers International provodi kampanju u cijelom svijetu na jednu zadanu temu. Ove godine tema su „Pravedne digitalne financije“
Hrvatska udruga za zaštitu potrošača pridružuje se Consumers Internationalu – Svjetskom savezu potrošača i zajedno sa njegovih 200 članskih organizacija diljem svijeta traži podizanje svijesti o pravednim digitalnim financijama za sve potrošače u svijetu.
Digitalne tehnologije su preobrazile plaćanja, kredite, osiguranja i dobro i pravedno upravljanje tim procesima postaje ključni faktor za potrošače.
Procjenjuje se da će do 2024. godine broj korisnika digitalnog bankarstva porasti na 3,6 milijardi korisnika, znači svaki drugi stanovnik na Zemlji. Ta broja znači mnogo novih poslovnih mogućnosti, ali to istovremeno znači i porast rizika i opasnosti za potrošače.
Brzi razvoj digitalnih financijskih usluga traži i bržu i inovativniju regulativu kojoj će u centru pažnje biti jačanje i zaštita potrošača.
Zato povodom Svjetskog dana prava potrošača sve udruge potrošača u svijetu od vlada, parlamenata i poslovnih subjekata traže sljedeće:
Consumers International će pokrenuti akcelerator za pravedne digitalne financije – tj. kampanju koja će u cijelom svijetu osigurati regulativu kojoj je potrošač u centru. Svjetska mreža dionika digitalnih financijskih usluga treba posebno ojačati potrošački pokret u zemljama sa niskim ili srednjim prihodima. Po prvi puta su globalni napori usmjereni na jačanje položaja potrošača u cijelom svijetu i pomoći će stvaranju jedinstvene regulative kako bi digitalno tržište u buduće bilo pravedno, sigurno i održivo za sve.
Potrošači u Hrvatskoj su najlošije informirani i educirani u EU i kao takvi imaju jako puno problema u zaštiti svojih prava. Jako malo potrošača je financijski pismeno, digitalne financijske usluge su teško dostupne starijoj populaciji potrošača, te su vrlo često su oni baš pogodna meta za financijske prijevare.
(Izvor: https://www.huzp.hr/ )
Oglase za posao pogledajte na kartici UČENIČKI SERVIS
http://ss-ekonomska-pu.skole.hr/ucenicki_servis
Izvor slike: https://www.srednja.hr/novosti/skolski-kalendar-s-praznicima-za-2024-2025-skolsku-godinu/
Praznici u 2024./2025. raspoređeni na sljedeći način:
Izvor: https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2024_05_55_968.html
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/full/2024_07_88_1540.html
Ekonomska škola Pula poštuje privatnost posjetitelja ovog weba, te će sve prikupljene podatke prilikom ispunjavanja obrazaca koristiti isključivo u svrhe autentifikacije korisnika, analize i statistike. Ekonomska škola Pula ni u kojem trenutku neće podatke o korisnicima i posjetiteljima weba ponuditi trećim stranama kao relevantne podatke.
Ekonomska škola Pula ne snosi odgovornost za eventualnu štetu na računalu nastalu preuzimanjem datoteka s ovog weba ili s internetskih stranica do kojih čitatelji dođu putem poveznica s ovog weba.
Sve promjene politike privatnosti bit će pravodobno objavljene na ovoj stranici ili učinjene dostupnima korisnicima na neki drugi prikladan način.
Korisne poveznice |
• Postani student |
• Moja matura |
• NCVVO |
• Portal skole.hr |
• ISTRAPEDIA |
• ONLINE Enciklopedija |
• INTERSTENO |
• Suradnici u učenju |
• Pravobranitelj za dj... |
• Medijska pismenost |
Stručni časopisi |
Dnevni tisak |